Przepraszam za niedogodności.
Ponownie wyszukaj to czego potrzebujesz
W obecnych czasach panuje przekonanie, że do domowych porządków potrzebny jest cały arsenał aromatycznych środków chemicznych, o długim i skomplikowanym składzie. Nic bardziej mylnego. Do czyszczenia różnych powierzchni wystarczą środki, których receptura opiera się wyłącznie na naturalnych, roślinnych składnikach. Takie kosmetyki dla wnętrz są oferowane przez amerykańską markę Seventh Generation. Ich produkty nie dość, że doskonale usuwają wszelkie zanieczyszczenia i bakterie, to co najważniejsze są bezpieczne dla zdrowia i nie niszczą ekosystemu.
Ponownie wyszukaj to czego potrzebujesz
Seventh Generation to amerykańska firma, która sprzedaje przyjazne dla środowiska środki czystości, papier i produkty do pielęgnacji ciała. Blisko trzydzieści lat temu w 1988 roku garstka zaangażowanych przedsiębiorców i aktywistów z Vermont spojrzała na otaczający ich świat i dostrzegła, że zmierza on w złym kierunku. Według nich za dużo było zanieczyszczonego powietrza, a za mało czystej wody, za dużo toksyn i żadnych realnych alternatyw, a także zbyt wiele odpadów i nieustający brak świadomości w społeczeństwie. Takie wnioski skłoniły do rozpoczęcia działalności Seventh Generation, której celem była firma udowadniająca, że biznes może być siłą napędową na świecie. Jednak w 2016 roku firmę z siedzibą w Burlington w stanie Vermont przejęła anglo-holenderska firma Unilever, która w swojej ofercie ma ponad 400 marek produktów żywnościowych, leków bez recepty oraz środków czystości. Do najbardziej znanych marek Unilever należy m.in. Lipton, Hellmann's, Rama, Cif, Domestos czy Coccolino. Innowacyjne, naturalne produkty kosmetyczne Seventh Generation zostały wprowadzone na polski rynek dopiero w 2019 roku, jednak zdążyły już zdobyć ogromną popularność i mogą poszczycić się nieustającym zainteresowaniem wśród klientów.
W ofercie producenta Seventh Generation znajduje się cały szereg produktów, których skład i receptura opiera się wyłącznie na bazie naturalnych składników. Wśród nich są domowe środki czystości - płyny do czyszczenia podłóg, okien i innych powierzchni, artykuły higieny osobistej oraz papier gospodarstwa domowego - w tym podpaski, tampony, papier toaletowy, jednorazowe chusteczki higieniczne, a także środki dezynfekujące oraz produkty do opieki nad dzieckiem - w tym pieluszki, nawilżane chusteczki jednorazowe oraz detergenty do prania dla niemowląt.
Seventh Generation to marka, która od blisko 30 lat wspiera prawa ludzi i walczy o to, by mogli oni żyć i cieszyć się czystym i zdrowym powietrzem. Takie cele są dla firmy równie ważne, co produkty, które oferują. Dlatego, aby były one zgodne z ich wartościami, są produkowane na bazie naturalnych składników roślinnych. Taka formuła pozwala osiągnąć produkty zgodne z oczekiwaniami klientów, czyli skuteczne, a jednocześnie bezpieczne i przyjazne środowisku. Co ważne, opakowania produktów Siódmej Generacji tworzone są z materiałów pochodzących wyłącznie z procesu recyklingu, a przy tym firma dba o to, by ponownie nadawały się do tego procesu. Wybierając produkty z oferty Seventh Generation, dbasz nie tylko o zdrowie swoje i swoich bliskich, ale również poprawiasz kondycję planety i dajesz szansę kolejnym pokoleniom na oddychanie czystym i zdrowym powietrzem.