Lista produktów marki Bourjois
Paryski szyk i elegancja? Kto zna się na tym lepiej niż marka, która już od ponad 150 lat istnieje na rynku kosmetycznym, a inspiracją dla jej produktów są pełne klasy Paryżanki? Mowa oczywiście o Bourjois Paris - firmie, która towarzyszyła kolejnym generacjom kobiet w ważnych dla nich chwilach. Obecne hasło marki "Piękno to zabawa" ma na celu zachęcanie klientek do tego, by nie bały się bawić kolorami, a tym samym mogły wydobyć swoje naturalne, wewnętrzne piękno.
Wszystkie produkty w tej kategorii
Brown Fiber Oh Oui! maskara do brwi 001 Blond 6.8ml
Brown Fiber Oh Oui! maskara do brwi 002 Chestnut 6.8ml
Brown Fiber Oh Oui! maskara do brwi 003 Brown 6.8ml
Bourjois - historia wspierania piękna
Początki firmy kosmetycznej Bourjois sięgają roku 1863 i są ściśle powiązane z teatrem. Za twórcę marki uznaje się aktora Josepha Alberta Ponsin, który pierwsze kosmetyki wytwarzał z wosku w swoim mieszkaniu. Szybko podbiły one serca aktorek, bo były lżejsze i wygodniejsze w użyciu niż ciężkie, używane dotychczas pomady. W tym samym roku powstały również pierwsze wypiekane w piecu pastele, które później stały się symbolem marki. Do rozwoju firmy w 1868 przyczynił się współwłaściciel marki - Alexander Bourjois. Jednak prawdziwy rozkwit przeżyła dopiero w 1879 roku, kiedy stała się ogólnodostępna, a napis na puzderkach "makijaż teatralny" zmienił się w "wyjątkowy dostawca produktów upiększających dla kobiet".
Marka Bourjois podbija świat
Rewolucyjne podejście do makijażu i kosmetyków kolorowych sprawiło, że marka Bourjois szybko podbiła serca kobiet, co mocno przyczyniło się do rozwoju firmy. Pod koniec XIX wieku miała na swoim koncie ponad 700 produktów, w tym cieni, róży, pudrów, kredek do oczu, a nawet emalii do paznokci czy past do zębów. Z tak szerokim asortymentem firma w roku 1913 była gotowa i szturmem podbiła rynki międzynarodowe, w tym również Stany Zjednoczone, gdzie wzrastało zapotrzebowanie na europejskie perfumy. Dlatego w 1928 roku powstał flagowy zapach marki - Evening in Paris, którego kwiatowo-bursztynowy zapach oraz przystępna cena, szybko podbiły serca użytkowniczek. W latach 20. XX wieku marka powołała do życia swoją paryską muzę - kobietę o imieniu Babette, która prowadziła panie w świat piękna i radości życia. Marka Bourjois wspierała również kobiety w procesie emancypacji, zamieszczając na plakatach hasła nawołujące do przyznania im praw wyborczych. Ta walka oraz zaangażowanie sprawiły, że marka zyskała olbrzymią sympatię i na stałe wpisała się w historię jako ulubiona marka aktywnych i dynamicznych kobiet.
Drogeria internetowa Bourjois na miarę XXI wieku
Od roku 2015 marka Bourjois należy do amerykańskiej firmy Coty. W jej asortymencie znajdują się kosmetyki kolorowe do makijażu, perfumy oraz kosmetyki pielęgnacyjne. Marka dalej wyznaje zasadę, by oferować produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach, żeby każda kobieta mogła z siebie wydobyć wewnętrzne piękno. Produkty Bourjois są dostępne w pięćdziesięciu krajach i aż 23 tysiącach punktów sprzedażowych. Logo, na które składa się różowy prostokąt z wyraźnym białym napisem Bourjois i mniejszym podpisem Paris jest rozpoznawalne na całym świecie i nadal oznacza radość oraz świadomą swoich naturalnych wdzięków kobietę.