Lista produktów marki Bourjois

Paryski szyk i elegancja? Kto zna się na tym lepiej niż marka, która już od ponad 150 lat istnieje na rynku kosmetycznym, a inspiracją dla jej produktów są pełne klasy Paryżanki? Mowa oczywiście o Bourjois Paris - firmie, która towarzyszyła kolejnym generacjom kobiet w ważnych dla nich chwilach. Obecne hasło marki "Piękno to zabawa" ma na celu zachęcanie klientek do tego, by nie bały się bawić kolorami, a tym samym mogły wydobyć swoje naturalne, wewnętrzne piękno.

Ostatnie opinie o Neness.pl

neness.pl Reviews with ekomi-pl.com

Bourjois - historia wspierania piękna

Początki firmy kosmetycznej Bourjois sięgają roku 1863 i są ściśle powiązane z teatrem. Za twórcę marki uznaje się aktora Josepha Alberta Ponsin, który pierwsze kosmetyki wytwarzał z wosku w swoim mieszkaniu. Szybko podbiły one serca aktorek, bo były lżejsze i wygodniejsze w użyciu niż ciężkie, używane dotychczas pomady. W tym samym roku powstały również pierwsze wypiekane w piecu pastele, które później stały się symbolem marki. Do rozwoju firmy w 1868 przyczynił się współwłaściciel marki - Alexander Bourjois. Jednak prawdziwy rozkwit przeżyła dopiero w 1879 roku, kiedy stała się ogólnodostępna, a napis na puzderkach "makijaż teatralny" zmienił się w "wyjątkowy dostawca produktów upiększających dla kobiet".

Marka Bourjois podbija świat

Rewolucyjne podejście do makijażu i kosmetyków kolorowych sprawiło, że marka Bourjois szybko podbiła serca kobiet, co mocno przyczyniło się do rozwoju firmy. Pod koniec XIX wieku miała na swoim koncie ponad 700 produktów, w tym cieni, róży, pudrów, kredek do oczu, a nawet emalii do paznokci czy past do zębów. Z tak szerokim asortymentem firma w roku 1913 była gotowa i szturmem podbiła rynki międzynarodowe, w tym również Stany Zjednoczone, gdzie wzrastało zapotrzebowanie na europejskie perfumy. Dlatego w 1928 roku powstał flagowy zapach marki - Evening in Paris, którego kwiatowo-bursztynowy zapach oraz przystępna cena, szybko podbiły serca użytkowniczek. W latach 20. XX wieku marka powołała do życia swoją paryską muzę - kobietę o imieniu Babette, która prowadziła panie w świat piękna i radości życia. Marka Bourjois wspierała również kobiety w procesie emancypacji, zamieszczając na plakatach hasła nawołujące do przyznania im praw wyborczych. Ta walka oraz zaangażowanie sprawiły, że marka zyskała olbrzymią sympatię i na stałe wpisała się w historię jako ulubiona marka aktywnych i dynamicznych kobiet.

Drogeria internetowa Bourjois na miarę XXI wieku

Od roku 2015 marka Bourjois należy do amerykańskiej firmy Coty. W jej asortymencie znajdują się kosmetyki kolorowe do makijażu, perfumy oraz kosmetyki pielęgnacyjne. Marka dalej wyznaje zasadę, by oferować produkty wysokiej jakości w przystępnych cenach, żeby każda kobieta mogła z siebie wydobyć wewnętrzne piękno. Produkty Bourjois są dostępne w pięćdziesięciu krajach i aż 23 tysiącach punktów sprzedażowych. Logo, na które składa się różowy prostokąt z wyraźnym białym napisem Bourjois i mniejszym podpisem Paris jest rozpoznawalne na całym świecie i nadal oznacza radość oraz świadomą swoich naturalnych wdzięków kobietę.