Perfumetki męskie inspirowane zapachami Ferrari

Perfumetki męskie inspirowane zapachami Ferrari to doskonały wybór dla każdego faceta, ponieważ może zniewalająco pachnieć niezależnie od dnia i miejsca. Zapachy Ferrari możemy podzielić na kilka grup, w zależności od naszego typu osobowości. Pierwsza grupą są perdufy aromatyczne. Często mieszane są z innymi kompozycjami, np. orientalnymi czy drzewnymi. Kojarzą się z modnym mężczyzną, z klasą i elegancją. Ich zaletą jest to, że nie są aż tak intensywne, jak inne grupy, dlatego można ich używać przez cały rok, niezależnie od sezonu, ponieważ wysokie temperatury nie wpłyną na to, że staną się duszące.

Aktywne filtry

Aromatyczne zapachy to przede wszystkim wyjątkowa mieszanka, której żadna kobieta nie będzie w stanie się oprzeć. W nutach głowy poczujemy muśnięcie japońskiego kwiatu wiśni, bergamotki, kardamonu, limonki, śliwki, mięty, kadzidła czy anyżu gwiaździstego. Dzięki nim będziesz miał ochotę na więcej. Chwilę później doznasz zastrzyku nut serca, w których znajdziesz: kwiat pomarańczy, śliwkę, lawendę, różę, cynamon, jaśmin, kardamon. Utrzymują się ok. 3 godzin i to właśnie one przygotują Cię na finałowe nuty głębi, wśród których znajdziesz: bursztyn, cedr, fasolę tonkę, amyris, wanilię, piżmo i wetiwerię.

Kolejną grupą są zapachy cytrusowe, często połączone z aromatycznymi. Najczęściej sięgają po nią sportowcy i mężczyźni, którzy lubią proste, nieskomplikowane rozwiązania. Dodadzą energii każdemu, kto się na nie zdecyduje. Są delikatne, dlatego można ich używać przez cały rok, ponieważ temperatura nie wpłynie na ich intensywność. Jednakże zalecamy używać ich wyłącznie na co dzień. Nie jest to dobry wybór na ważne spotkania czy do pracy, ponieważ nie podkreślają Twojego profesjonalizmu. W głowy zapachów cytrusowych najpierw poczujemy mieszankę takich zapachów jak: cytryna czy gorzka pomarańcza. Podkreślą Twoją męskość i pozytywną energię. Po nich poczujesz nuty serca zawierające: kwiat pomarańczy, rozmaryn, pieprz syczuański oraz neroli. Dzięki nim nie będzie dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Na sam koniec otulą Cię nuty głębi zawierające bursztyn, wetiwerię i paczulę. Dzięki nim żadna kobieta nie będzie w stanie o Tobie zapomnieć.

Perfumy dla pewnych siebie mężczyzn

Inną grupą zapachową są aromaty drzewne i przyprawowe. Są modne i symbolizują elegancję oraz styl. Sięgają po nie pewni siebie mężczyźni, którzy doskonale wiedzą, czego chcą od życia. Nie boją się nowych wyzwań, wręcz przeciwnie, są bardzo na nie otwarci. Są mocne, intensywne i trwałe, dlatego najczęściej sięgają po nie dojrzali mężczyźni, którzy zapachem chcą jeszcze bardziej podkreślić swoje stanowisko oraz pozycję.

W zapachach drzewnych i przyprawowych w nutach głowy najczęściej znajdziemy

różowy pieprz, bergamotkę, kardamon, pieprz syczuański. Wprowadzą nas do świata prawdziwych mężczyzn. Później uderzą nas wyjątkowe nuty serca, np. wetiweria, korzeń kosaćca czy kawa. Ich zadaniem jest podkreślenie każdego aspektu Twojej męskości. Całość zwieńczono nuty głębi, dzięki którym nie da się o Tobie zapomnieć. Są to: paczulia, czy fasola tonka.

Ostatnią grupą są zapachy orientalne, które są stosunkowo podobne do drzewnych. Są trwałe i intensywne, a tym samym bardzo wydajne. Mówi się o nich, że działają niczym afrodyzjak, dlatego to doskonały wybór na randkę. Sięgają po nie mężczyźni, którzy pragną dodać sobie lub podkreślić pewność siebie, a także pragną onieśmielić przeciwnika, np. podczas ważnego spotkania. Należy jednak pamiętać, że to dobry wybór wyłącznie w sezonie jesienno-zimowym. W nutach głowy doznasz pocałunku japońskiego kwiatu wiśni, ananasa czy włoskiej cytryny. Nieco później otuli Cię zapach cynamonu cejlońskiego, kwiatu pomarańczy i śliwki. Całość zwieńczy mieszanka takich zapachów jak: wanilia madagaskarska, paczula, jałowiec wirginijski, skóra i labdanum.

Historia marki Ferrari

Firma Enzo Ferrari powstała w 1929 roku przez Scuderia Ferrari. Swoją przygodę zaczynał w branży sportowej, jako sponsor wielu imprez czy samochodów wyścigowych. Dostarczał różnym markom, jak Alfa Romeo nowoczesne pojazdy, które królowały na torach. Gdy firma zaczęła produkcję samochodów ulicznych, zmieniła nazwę na Ferrari S.p.a. Dziś każdy kojarzy markę z luksusowymi pojazdami czy sponsoringiem Formuły 1, a logo przedstawiające czarnego konia na żółtym tle jest dobrze znane na całym świecie. Wysoka pozycja marki jeszcze bardziej się utrzymała po ogromnych osiągnięciach motoryzacyjnych, które transmitowane były w każdej sportowej stacji.

W 1999 roku Ferrari postanowiło pójść o krok naprzód i wprowadziło na rynek pierwsze kobiece perfumy - Ferrari Black. Ta orientalna mieszanka słodkich nut podbiła rynek perfumeryjny od pierwszego momentu, gdy trafiła na sklepowe półki. Każdy chciał je mieć, ponieważ drogie samochody Ferrari nie były dostępne na każdą kieszeń, a posiadanie zapachu przybliżało konsumentów do luksusowej marki. Niedługo potem, aby dotrzeć do jeszcze większej liczby odbiorców, marka wypuszcza kolejne perfumy, tym razem dedykowane mężczyznom - Ferrari nr 1. Kolejny sukces utwierdził tylko, że to jest droga, na którą powinna otworzyć się marka na stałe. Obecnie firma posiada 37 wyjątkowych perfum, powstałe w latach 1999 - 2017. W kompozycji nut uczestniczyli wybitni perfumiarze jak: Bernard Ellena, Alberto Morillas, Alexandra Carlin, Pierre-Constantin Guéros, Nathalie Feisthauer, Philippe Paparella-Paris, Mélanie Carestia, Karine Dubreuil, Philippe Roques i Maurice Roucel.