Perfumetki damskie inspirowane zapachami Kenzo

Jak od dawna wiadomo, że perfumy, których używamy, wpływają na to, jak jesteśmy postrzegani. Mogą podkreślać pewność siebie, onieśmielić przeciwnika, a także być swego rodzaju afrodyzjakiem. Co jednak zrobić, aby zachwycać wyjątkowym zapachem niezależnie od pory dnia i okazji, bez konieczności zabierania ze sobą potężnego flakonu? Mamy na to idealne rozwiązanie! Perfumetki damskie inspirowane zapachami Kenzo pozwolą Ci cieszyć się zniewalajacymi aromatami, nawet wtedy, gdy masz małą, wizytową torebkę. Dzięki temu nie będzie dla Ciebie rzeczy niemożliwych, a Ty nieustannie będziesz czuć się, jak królowa. Chyba jest to kusząca propozycja, nieprawdaż? Pozostaje już teraz tylko jednak kwestia związana z wyborem zapachu. Jak wybrać ten, który wyraża to, co akurat chcemy ukazać? To nic trudnego! Poznaj grupy zapachowe marki Kenzo i lśnij każdego dnia na nowo.

Zapachy Kenzo składają się z kilku grup, które odpowiadają różnym typom osobowości. Do pierwszej z nich zaliczamy zapachy orientalne i przyprawowe. Są to bardzo aromatyczne i intensywne nuty, których nie sposób jest zapomnieć. Ich zadaniem jest podkreślenie pewności siebie oraz wysokiego stanowiska czy pozycji. Potrafią także onieśmielić przeciwnika, dlatego to wyjątkowo dobry wybór na ważne spotkania oraz negocjacje. Właśnie dlatego każda kobieta powinna mieć taką perfumetkę w swojej kolekcji. Warto jednak pamiętać, że przy wysokich temperaturach zapach może wydawać się duszący i niekomfortowy.

Niepowtarzalne zapachy od Kenzo

Orientalne i drzewne zapachy damskie Kenzo to wyjątkowa kompozycja aromatów. W nutach głowy najczęściej muśnie Cię czarna porzeczka, głóg, mandarynka, goździki, kardamon, kminek, pomarańcza, jeżyny, aromat mandarynkowo-pomarańczowy, rum, wanilia, paczula, karmel oraz drzewo sandałowe. To gwarancja tego, że nikt nie będzie mógł o Tobie zapomnieć. W nutach serca poczujesz pocałunek róży bułgarskiej, jaśminu, opoponax, ylang-ylang, lukrecji, heliotropu, mango, tuberozy czy jaśminu. Dzięki nim nie będzie dla Ciebie rzeczy niemożliwych. Na sam koniec ukoją Cię nuty głębi jak: wanilia, białe piżmo, kadzidło, bursztyn, paczula, drzewo kaszmirowe, rum, karmel i drzewo sandałowe. Podkreślą Twoją wyjątkowość i kobiecość.

Drugą grupą są zapachy kwiatowe i owocowe. Sięgają po nie osoby, które są młode ciałem i duszą. Mają nieograniczone zasoby pozytywnej energii i pragną się nią dzielić z innymi. Kochają życie, a każde wyzwanie traktują jako okazję do wykazania się. Mając perfumetkę u swego boku, będziesz mogła przekazywać pozytywne siły każdej osobie, która stanie na Twej drodze. Podejmiesz to wyzwanie?

W zapachach kwiatowo-owocowych w pierwszej chwili poczujesz podmuch nut głowy zawierających, np. ryż, białą herbatę, czerwone owoce, jaśmin, magnolię, konwalię, czerwone jabłko, cytrynę, liście malin czy mandarynka. Przeniosą Cię do świata, w którym istnieje wyłącznie szczęście. Nuty serca zaś sprawią, że to szczęście będzie nieodparte i będziesz nieustannie nim zarażać. Są to: heliotrop, plumeria, kwiat wiśni, piwonia, egipski jaśmin, czarna porzeczka, kwiat wiśni, mandarynka, piwonia, hiacynt, lilia, lotos, hedione, róża i magnolia. Ostatnią część stanowią nuty głębi, dzięki którym zapach zapadnie wszystkim w pamięć. Znajdziesz wśród nich: piżmo, wanilię, nuty drzew, kadzidło, ambroxan, wetiwerię, drzewo cedrowe, białe piżmo, drzewo sandałowe, kaszmir oraz paczulę.

Historia marki Kenzo

Kenzo to japoński dom mody założony w 1970 roku przez projektanta Kenzo Takadę. Jako jeden z pierwszych mężczyzn uczęszczał do Bunka Fashion College. Po przeprowadzce z Tokio do Paryża otworzył swój pierwszy butik - Jungle Jap. Mówi się, że Kenzo przenosi japońską modę do reszty świata, a jego wyjątkowe projekty są kwintesencją japońskich stylów wraz z nowoczesnością i nutą wielokulturowości.

Pierwsze perfumy Kenzo powstały w 1988 roku, gdy na rynek został wypuszczony zapach Kenzo for Women, choć później ich nazwa została zmieniona na ça sent beau, co w tłumaczeniu oznacza “ładnie pachnie”. Od tego momentu projektant wypuszczał coraz to nowsze kompozycje, które zawładnęły sercami kobiet na całym świecie. Do największego międzynarodowego bestsellera możemy zaliczyć Flower by Kenzo. W 1993 roku jego firma stała się częścią światowego koncernu LVMH, a on sam oficjalnie wycofał się z firmy, którą przecież sam założył. Wtedy też zaczął realizować się już nie jako projektant mody, ale wnętrz.

Firma Kenzo w swojej dotychczasowej ofercie posiada 129 zapachów, tworzone począwszy od 1978 roku . Przy ich komponowaniu współpracowała z najlepszymi perfumiarzami na ściecie jak: Sophie Labbe, JoAnne Bassett, Daphne Bugey, Maurice Roucel, Francoise Caron, Sophia Grojsman, Daniela (Roche) Andrier, Christine Nagel, Benoist Lapouza, Jean Claude Delville, Antoine Lie, Annick Menardo, Olivier Polge, Alberto Morillas, Marie Salamagne, Aurelien Guichard, Olivier Cresp, Louise Turner, Ane Ayo, Philippe Romano, Jean Jacques, Sylvie Fischer, Amandine Clerc-Marie, Fabrice Pellegrin, Dora Baghriche.